مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:072022-06-28اقتصادي

75 درصد انرژی مصرفی یزد صنعتی است/ تمام خانه ها باید برچسب انرژی بگیرند


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با بیان این که 75 درصد انرژی مصرفی این استان به صنایع اختصاص یافته است، گفت: افزایش تعرفه به تنهایی عامل مدیریت و بهینه سازی مصرف برق و انرژی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ابوالفضل اسدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان این که این یزد با تولید 84 مگاوات انرژی خورشیدی جزو استان های برتر کشور است، اظهار کرد: بازگشت سرمایه نیروگاه خورشیدی شش ساله است و سرمایه گذاران باید این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی افزایش 200 مگاواتی تولید انرژی خورشیدی از جمله برنامه های شاخص برق منطقه ای در استان یزد است که به زودی وارد مدار می شود، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار این مقدار انرژی ابتدای پیک 1403 وارد مدار مصرف شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با بیان این که 75درصد انرژی مصرفی در این استان به صنایع اختصاص یافته است، گفت: سیاست های کلان وزارت نیرو در مدیریت توزیع برق خاموش نشدن مشترکین خانگی است.

اسدی تابش انرژی خورشیدی در استان یزد را 1100 وات در مترمربع دانست و بیان کرد: 10 شاخص برای ایجاد نیروگاه خورشیدی مد نظر است که استان یزد در بسیاری از آنها شاخص کشوری است.

وی با بیان این که مشترکین برق منطقه ای واحدهای صنعتی هستند، تأکید کرد: بهینه سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی از جمله اولویت های اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد انرژی مصرفی یزد صنعتی است/ تمام خانه ها باید برچسب انرژی بگیرند

75 درصد انرژی مصرفی یزد صنعتی است/ تمام خانه ها باید برچسب انرژی بگیرند