مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:022022-06-28سياسي

برگزاری ویژه برنامه «پناهندگی و تروریسم» در یزد


انجمن دفاع از قربانیان تروریسم همزمان با چهل و یکمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم تیر نشست تبیینی «پناهندگی و تروریسم» در دانشگاه یزد برگزار و ابعاد مختلف شخصیت حقوق بشر آمریکایی را بازخوانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام عباس زارع، عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در قالب ویژه برنامه پناهندگی و تروریسم در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار کرد: جنایات منافقین آبروی انسانیت را هم برده است چرا که منافقین  بسیاری از افراد را با بهانه های واهی به شهادت رساندند و حتی یک بچه را با بشکه ای پر از آب داغ به شهادت رساندند و برخی از شهدا را نیز درآب جوش انداخته و پختند.

وی افزود: شهدای ترور هر کدام نخبگانی بودند که می توانستند جامعه را متحول کنند و نمونه های آن، شهدای فاجعه هفتم تیر هستند که اکثرا دارای مدارج عالی تحصیلی از معتبرترین دانشگاه های جهان بودند و فقدان آنها برای کشور بسیار سنگین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با بیان این که استکبار جهانی و جوامع حقوق بشری چه پاسخی به خانواده شهدای هفتم تیر دارند، گفت: شهدای ترور سندی قاطع بر ابطال دولت های آمریکایی مدعی حقوق بشرند.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم در این نشست اظهار کرد: گروه های تروریستی تحت حمایت دولت امریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «پناهندگی و تروریسم» در یزد

برگزاری ویژه برنامه «پناهندگی و تروریسم» در یزد