مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 20:472022-06-28اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت/ تهران گرم تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی برای 2 روز آینده افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

وی گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای امشب سه شنبه 7 تیرماه تا پنجشنبه نهم تیرماه مبنی بر کاهش کیفیت هوا و همچنین افزایش دما عدم تردد غیرضروری به ویژه از ظهر تا غروب و استفاده از وسایل ایمنی مناسب مانند کلاه، عینک آفتابی به شهروندان به خصوص بیماران، کودکان، سالمندان، افراد شاغل در فضاهای باز توصیه می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان کرد: در خصوص وقوع باد شدید نسبت به شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه های سست و خطر سقوط اجسام نیز هشدار صادر شده است و از شهروندان می خواهیم برای پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: با توجه به افزایش دما و بالطبع افزایش مصرف آب و برق، به همه شهروندان عزیز توصیه می شود نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را مبذول نموده تا با قطع آب و برق مواجه نشوند.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت/ تهران گرم تر می شود

صدور هشدار زرد هواشناسی برای پایتخت/ تهران گرم تر می شود