مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 20:422022-06-28سياسي

وعده دادستان تهران در راستای حمایت و پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان


دادستان تهران در بازدید از شرکت دانش بنیان پویندگان راه سعادت گفت: شرکت های دانش بنیان مورد حمایت دادستانی هستند و مشکلاتشان با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نام گذاری شعار سال 1401 تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و همچنین سیاست ابلاغی از سوی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، به همراه معاونان خود از شرکت دانش بنیان پویندگان راه سعادت بازدید کرد.

دادستان تهران در این برنامه سه ساعته از بخش های مختلف خط تولید شرکت (واحد ساخت قطعه، واحد صادرات…) بازدید و با کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

صالحی همچنین در جریان ساخت محصولات تجهیزات پزشکی شرکت مانند ونتیلاتور، شوک الکترونیکی، نوار قلب پیشرفته و نوین، قرار گرفت.

دادستان تهران در حاشیه این بازدید در گفت وگو با مدیران این شرکت دانش بنیان، بیان کرد: چنین شرکت هایی که زمینه اشتغال مستمر و پایدار را فراهم می کنند و تولیدات آن ها به لحاظ کیفیت، ظرفیت رقابت با محصولات خارجی مشابه را دارد و نیز در دوران تحریم و شرایط سخت بیماری کرونا، روش میانبری برای تأمین اقلام مورد نیاز مراکز درمانی را به کار برده اند، مورد حمایت قضایی دادستانی تهران قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دادستان تهران در راستای حمایت و پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان

وعده دادستان تهران در راستای حمایت و پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان