مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:372022-06-28اقتصادي

وام قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان بخش کهریزک اعطا می شود


در پی تفاهم نامه همکاری پالایشگاه نفت تهران با کمیته امداد استان، وام قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان محدوده کهریزک و باقرشهر اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، تفاهم نامه همکاری پالایشگاه نفت تهران و کمیته امداد استان تهران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به منظور ارائه خدمات و تسهیلات به افراد تحت پوشش کمیته امداد در محدوده کهریزک و باقرشهر امضا شد.

سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مراسم امضای تفاهم نامه با اشاره به تاثیرات مثبت ناشی از تفاهم پالایشگاه و این نهاد اظهار کرد: در حدود 80 درصد از افراد تحت تکفل کمیته امداد بانوان هستند که با توجه به بچه داری و نبود امکان حضور در کارگاه ها در پی ایجاد مشاغل خانگی هستند که با دریافت وام این مورد تسهیل می شود.

وی گفت: کمیته امداد در حوزه تحصیل و اشتغال تا حد امکان به مددجویان کمک می کند و تا سطح دکترا کمک هزینه تحصیلی به مددجویان می پردازد و همچنین برای تامین شغل نیز با استفاده از تفاهمات و متعاملات اقدامات درخور توجهی داشته است.

حامد آرمان فر مدیر شرکت پالایش نفت تهران نیز در این مراسم بیان کرد: پالایشگاه تهران از ظرفیت استراتژیک قابل توجهی برخوردار بوده و در حال حاضر درصد قابل توجهی از بار تامین سوخت کشور بر عهده این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان بخش کهریزک اعطا می شود

وام قرض الحسنه اشتغال به نیازمندان بخش کهریزک اعطا می شود