مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:372022-06-28اقتصادي

سایه بحران خشکسالی بر سر دامداری در ایذه


نبود علوفه و تبعات ناشی از خشکسالی در امسال باعث وارد شدن فشار جدی به دامداران شهرستان ایذه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، عدم بارش مناسب باران در فصل زمستان سال گذشته و عدم بارش باران در بهار امسال خبر از سالی متفاوت تر از سال های گذشته در حوزه های مختلف زندگی و مشاغل در استان خوزستان و شهرستان ایذه داشت.

بدون شک تأثیر مستقیم بارش کم بر علوفه و طبیعت که منجر به تأثیر مستقیم در برخی از مشاغل می شود را نمی توان نادیده گرفت، مشاغلی که رونق و توسعه آن به صورت مستقیم به کشاورزی و طبیعت گره خورده است.

نبود علوفه در مراتع، گران شدن قیمت نهاده های دامی و خوراک دام ها باعث ایجاد مشکلات جدید و جدی برای دامداران و در خطر افتادن آینده این شغل پر زحمت شده است.

خشکسالی و سرنوشت نامعلوم دامداری در این رابطه، خبرنگار خبرگزاری فارس در ایذه در یکی از محل های فروش دام در این شهرستان حضور پیدا کرده و به گفت و گو و بحث در این رابطه با آن ها پرداخت.

رشیدی یکی از دامداران و فروشندگان دام در شهرستان ایذه است که می گوید: خشکسالی امسال باعث شد تا امروز قیمت فروش گوسفند زنده به حداقل ترین قیمت خود در طول چند سال اخیر برسد.

وی با بیان اینکه کمبود علوفه و گران خوراک دام باعث وارد شدن فشار جدی به دامداران شده است افزود: تا اوایل زمستان که کمی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بحران خشکسالی بر سر دامداری در ایذه

سایه بحران خشکسالی بر سر دامداری در ایذه