مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:222022-06-28سياسي

معاون استاندار سمنان: روابط عمومی ها در مسیر اطلاع رسانی صحیح و جامع گام بردارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روابط عمومی ها نوک پیکان اطلاع رسانی هستند و باید در مسیر اطلاع رسانی صحیح، دقیق و جامع گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان که سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد تا بدانیم در شرایط جنگی قرار داریم و این شرایط جنگ رسانه است.

وی اضافه کرد: فرصت مسؤولان بسیار کوتاه است و خیلی سریع مورد قضاوت جامعه و مردم قرار می گیریم و به همین منظور اقدامات باید عالمانه و بر اساس منطق درست باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: روابط عمومی ها نوک پیکان اطلاع رسانی هستند و باید در راستای اطلاع رسانی درست، دقیق و جامع گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: دشمن برای ایجاد فضای ناامیدی در مردم سرمایه گذاری می کند و باید روابط عمومی ها در اطلاع رسانی مناسب عملکرد دولت نسبت به آگاه سازی فضای جامعه و مردم نقش آفرینی کنند.

ریواده عنوان کرد: روابط عمومی ها سخنگوی دستگاه های اجرایی هستند و روشنگری وظیفه آنها است که باید به درستی این وظیفه را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: روابط عمومی ها در مسیر اطلاع رسانی صحیح و جامع گام بردارند

معاون استاندار سمنان: روابط عمومی ها در مسیر اطلاع رسانی صحیح و جامع گام بردارند