مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 19:072022-06-28اقتصادي

بازگشت به جاده «کار کارشناسی»/ وقتی دولت بالأخره صدای فعالان اقتصادی را می شنود


نگاه های تصمیم گیران اقتصادی در بسیاری از بخش ها این روزها به جاده «کار کارشناسی» بازگشته و به گفته فعالان حوزه تولید و کارآفرینان، دولت بالأخره صدای فعالان اقتصادی را می شنود.

- خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: بخش اقتصاد در کلان کشور و به تبع آن، استان سمنان به ویژه در سالیان اخیر و با بی درایتی هایی که در گذشته صورت گرفت و نمونه هایش را فراوان می توان یافت و شنید، دستخوش فراز و نشیب های فراوانی شده است.

فعالان اقتصادی همواره گفته و بارها تأکید کرده اند که نبود ثبات در قوانین و مقررات و به خصوص برخوردهای خلق الساعه و سلیقه ای با موضوعات مرتبط با تولید، واردات، صادرات، نرخ ارز، شیوه های کنترل بازار و روش های ایجاد تعادل در آن و مواردی از این دست سبب شده است تا مشکلاتشان دوچندان شود.

در بازه ای که همه چیز کشورمان به تحریم گره زده می شد، هم آنچه از زبان فعالان اقتصادی، کارآفرینان و تولیدکنندگان مکرر به گوش می رسید، این بود که بیش از تحریم ها ، سوء مدیریت ها و برخوردهای بدون برنامه ، در کنار بی توجهی به کار کارشناسی به مسائل حوزه اقتصاد دامن زده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازهایی از بیانات خود در دیدار با جمعی از دانشجویان در سال 1391 می فرمایند که کار کارشناسی، کار علمی، کار دقیق به هر نتیجه ای که برسد، آن نتیجه برای کسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به جاده «کار کارشناسی»/ وقتی دولت بالأخره صدای فعالان اقتصادی را می شنود

بازگشت به جاده «کار کارشناسی»/ وقتی دولت بالأخره صدای فعالان اقتصادی را می شنود