مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:272022-06-28سياسي

وزیر دفاع: راه حل بحران های منطقه ای، مشارکت همه کشور های منطقه است


امیر آشتیانی با یادآوری نقش بسیار مهم شهید سلیمانی در امنیت و آرامش منطقه و جهان اظهار داشت: معتقدیم راه حل بحران های منطقه ای مشارکت همه کشور های منطقه و همچنین اتکا به توان داخلی کشورها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با ارتشبد ندیم رضا رییس ستاد مشترک فرماندهان پاکستان در محل وزارت دفاع دیدار و گفت وگو کردند.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار طی سخنانی با اشاره به موقعیت مهم و اثرگذار دو کشور ایران و پاکستان در تحولات منطقه ای و جهان اسلام بر توسعه روابط با کشور دوست و برادر پاکستان در تمامی عرصه ­های روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تأکید کرد: بدون تردید همکاری ایران و پاکستان در عرصه های مختلف دفاعی، در شرایط کنونی و پیچیده منطقه ای و جهان می تواند کمک مؤثری در بهبود وضعیت امنیتی در منطقه غرب آسیا داشته باشد.

  وی با یادآوری اینکه هر دو کشور نباید اجازه دهند کشور های مداخله گر در روندتوسعه و تعمیق همکاری های دوجانبه تأثیرگذار باشند گفت: اولویت جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش روابط و همکاری ها با کشور های همسایه و منطقه است.

وزیر دفاع در این دیدار با ابراز رضایت و خرسندی جمهوری اسلامی ایران از اقدامات و گام های خوبی که در سال های اخیر برای تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: راه حل بحران های منطقه ای، مشارکت همه کشور های منطقه است

وزیر دفاع: راه حل بحران های منطقه ای، مشارکت همه کشور های منطقه است