مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:172022-06-28سياسي

کشف 4 هزار و 549 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان


بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته میزان تخلفات مالی کشف شده4 هزار و 549 میلیارد ریال بوده است که هزار و 298 میلیارد ریال به خزانه دولت برگشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا شهریاری نژاد در هفتمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر مجموعه سازمان های اداری کشور در جهت مقابله با فساد به عهده سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده است که از طریق بازرسی های موردی ، فوق العاده و با دستور برخی از مقامات بر سازمان ها و مراجع اداری نظارت و موارد تخلف و نارسایی ها را به مراجع ذی ربط اعلام می کند.

وی افزود: در یک سال گذشته بازرسی کل سیستان و بلوچستان با توجه به وظایف و اختیارات  که بر اساس سرفصل 174 قانون اساسی به سازمان بازرسی کل کشور در قالب نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن اجرای صحیح امور بوده محول شده بازرسی های برنامه ای و موردی انجام داده است.

وی ادامه داد: پرونده های تشکیل شده در سال گذشته در سازمان بازرسی 98 فقره  پرونده بوده که از این تعداد 72 فقره پرونده موردی، 25 فقره پرونده برنامه ای و  یک پرونده فوق العاده بوده است.

شهریاری نژاد تصریح کرد: گزارش های ارسالی به مبادی ذیربط توسط سازمان بازرسی در سال گذشته 174  مورد بوده که  80 مورد گزارش اصلاحی، 68 مورد گزارش تخلفاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 هزار و 549 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان

کشف 4 هزار و 549 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان