مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:122022-06-28اقتصادي

پرداخت یارانه بلاعوض 30 میلیون ریالی به سویاکاران اردبیلی


مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: کشاورزانی که در سال جاری در مزارع خود سویا کشت کنند از یارانه 30میلیون ریالی برای هر هکتار بهره مند می شوند.

- علی نوبخت مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: کشاورزانی که امسال اقدام به کشت سویا بکنند از سوی وزارت جهاد کشاورزی یارانه 30میلیون ریالی برای هر هکتار دریافت می کنند.

وی با اشاره به خرید 4هزار تن محصول کلزا از مزاع کشت و صنعت مغان، تصریح کرد: قیمت نهایی کلزا شهریور ماه در استان تعیین خواهد شد.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل بزودی واریز می شود، بیان کرد: در مجموع 866 میلیارد تومان به کشاورزان استان پرداخت می شود.

نوبخت با اشاره به فعالیت 44مرکز خرید گندم در استان، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال  130 هزار تن گندم از گندمکاران استان به صورت تضمینی خریداری شود.

فعالیت 12 کارخانه تولید آرد در استان اردبیل  وی افزود: در تامین گندم و آرد مورد نیاز استان اردبیل هیچ مشکلی وجود ندارد و درحال خرید و ذخیره گندم از کشاورزان هستیم.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل از فعالیت 12 کارخانه تولید آرد در استان اردبیل خبر داد و گفت: نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه بلاعوض 30 میلیون ریالی به سویاکاران اردبیلی

پرداخت یارانه بلاعوض 30 میلیون ریالی به سویاکاران اردبیلی