مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 18:022022-06-28سياسي

ثبت 303 مورد فوتی ناشی از تصادف در استان قزوین در سال گذشته


مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در سال 1400، 303 مورد فوتی ناشی از تصادف در استان داشته ایم که 236 نفر آقا و 67 نفر خانم بوده اند که این آمار در سال 99، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی جعفر زاده ظهر امروز سه شنبه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، افزود: مجموعه پزشکی قانونی با هدف کارشناسی برای مراجع قضایی فعالیت می کند و در هر پرونده ای که سلامت جسم و روان افراد مطرح باشد و این موضوع برای قاضی جهت صدور رأی حائز اهمیت باشد، جهت اخذ نظر کارشناسی به مجموعه ما معرفی می شود.

این مسوول افزود: در سال گذشته 33 هزار و 486 مورد معاینه بالینی انجام شده که 65 درصد مراجعه کنندگان به سازمان در این زمینه، مرد و 35 درصد بانوان بوده اند.

وی گفت: شهرستان قزوین بیشترین آمار معاینات بالینی با 21 هزار و 982 مورد را داشته و کمترین میزان به شهرستان آبیک با 2 هزار و 400 مورد اختصاص یافته است.

جعفرزاده عنوان کرد: 90 درصد مراجعین در حوزه معاینات بالینی قرار می گیرند، سه تا چهار درصد مراجعین نیز در حوزه متوفیات اعم از مرگ های غیرطبیعی، مشکوک و خشن هستند، کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی نیز مربوط به ارائه اظهارنظر تخصصی به مراجع قضایی علی الخصوص در پرونده های کادر درمان است، در استان قزوین به جز بحث ژنتیک قانونی، تمام حوزه های دیگر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 303 مورد فوتی ناشی از تصادف در استان قزوین در سال گذشته

ثبت 303 مورد فوتی ناشی از تصادف در استان قزوین در سال گذشته