مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:572022-06-28سياسي

طرح کمیسیون قضایی برای جریمه ساخت و سازهای غیرقانونی


امروز در کمیسیون قضایی کلیات طرحی به تصویب رسید که در آن برای کسانی که با کوتاهی های خود زمینه ساز ساخت وسازهای غیرقانونی می شوند، - حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با  اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلسآ اظهار کرد: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون مجازات استفاده غیرمجاز از انشعابات آب، برق، گاز و تلفن مورد بحث و بررسی گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: جزییات طرح برای بررسی بیشتر و کارشناسان طرح به کارگروه تخصصی ارجاع شد تا نتیجه بررسی ها برای تصمیم گیری به صحن کمیسیون ارجاع شود.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح اصلاح قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از انشعابات، آب، برق، گاز و تلفن برای کسانی که با کوتاهی ها و اهمال های خود زمینه ساز ساخت و سازهای غیرقانونی شوند، جریمه در نظر گرفته شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح آمده اگر ساختمانی بدون جواز ساخته شود به صاحب آن ساختمان انشعاب داده می شود و پس از اجرای تخریب انشعابات به نرخ روز از صاحب ساختمان خریداری خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه لایحه تأسیس نهاد حقوق بشر و حقوق مدنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما رأی گیری در مورد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کمیسیون قضایی برای جریمه ساخت و سازهای غیرقانونی

طرح کمیسیون قضایی برای جریمه ساخت و سازهای غیرقانونی