مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:472022-06-28اقتصادي

نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال 1401


شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماه نخست سال 1401 که با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، با وجود پیچیده ترین شرایط تحریم های ظالمانه با تکیه بر نیروهای متخصص شرکت، - اخبار شرکت ها؛ شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماه نخست سال 1401 که با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، با وجود پیچیده ترین شرایط تحریم های ظالمانه با تکیه بر نیروهای متخصص شرکت، دانش بومی و توانمندی داخلی کشور، در صنعت فن محور و دانش بنیان ارتباطات، از نظر شاخص های عملیاتی، تولیدی و درآمدی جهش خیره کننده ای را ثبت کرد و درآمد خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارتقا بخشید.

این بهبود عملکرد علی رغم کاهش شدید محدودیت های کرونایی و فعالیت حضوری مراکز آموزشی و دانشگاهی نشان از ثمربخشی پروژه های توسعه رایتل دارد.

عملکرد این اپراتور در شاخص درآمد برای خرداد ماه 1401 (بهترین ماه عملکردی تاریخ رایتل) جهش قابل توجهی را تجربه کرد که حاکی از رشد 32 درصدی درآمد شرکت نسبت به خرداد سال قبل بوده است.

جهش درآمد رایتل در این بازه زمانی به دنبال رشد 35 درصدی افزایش مصرف ترافیک ماهانه خرداد در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال 1401

نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال 1401