مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:372022-06-28سياسي

صندوق های قرض الحسنه نقش موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی دیدار با اعضای هیات امنای صندوق های قرض الحسنه که پیش از ظهر امروز دوشنبه هفتم تیر برگزار شد، - حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی خطاب به مدیران صندوق های قرض الحسنه اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق های قرض الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی دیدار با اعضای هیات امنای صندوق های قرض الحسنه که پیش از ظهر امروز دوشنبه هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض الحسنه ریشه در اعتقاد و باور های مردم دارد، تاکید کرد: صندوق های قرض الحسنه با برخورداری از اعتماد مردم، مصداق عمل خیر و کمک مومنانه به همنوعان شناخته می شود.

وی با قدردانی از خدمات صندوق های قرض الحسنه و تلاش های خالصانه و ارزشمند مدیران این صندوق ها افزود: صندوق های قرض الحسنه علاوه بر خدمات رسانی به قشر های ضعیف و نیازمند، کمک دولت نیز محسوب می شوند و دولت نیز از این صندوق ها حمایت می کند.

رییسی اجرای دستورالعمل های شورای پول و اعتبار را برای حفظ سلامت عملکرد صندوق ها و برقراری انضباط مالی ضروری دانست و گفت: باید با بهره گیری از مشورت های اعضای امنای صندوق ها مراقبت شود نام درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های قرض الحسنه نقش موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند

صندوق های قرض الحسنه نقش موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند