مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 17:172022-06-28سياسي

حضور ایرانسل در رویداد هوشمندسازی توزیع گاز


ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری های دانش بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه هوشمندسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این رویداد، عصر دوشنبه 6 تیر 1401 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با هدف ارائه توانمندی های شرکت های دانش بنیان در حوزه هوشمندسازی انرژی و تعامل مستقیم آنها با بخش های حاکمیتی، از جمله شرکت ملی گاز ایران، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور وزیر نفت، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و برخی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کنتور هوشمند ، زیرساخت های انتقال داده ، پلتفرم های تحلیل داده و الزامات و مقررات و تنظیم گری از جمله مهمترین محورهای موضوعی بودند که در این رویداد، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

این رویداد، در دو بخش نمایشگاهی و ارائه محور برگزار شد.

در بخش نمایشگاهی، شرکت های فعال در زنجیره ارزش هوشمندسازی و اندازه گیری هوشمند، توانمندی و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

یکی از مهمترین محصولاتی که در این بخش ارائه شد، پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز ایرانسل بر پایه فناوری اینترنت اشیا (NB-IoT) بود که طراحی و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایرانسل در رویداد هوشمندسازی توزیع گاز

حضور ایرانسل در رویداد هوشمندسازی توزیع گاز