مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:572022-06-28پزشكي

یک خبر خوب درباره سرطان پستان


هزاران زن مبتلا به سرطان پستان می توانند از قرص جدیدی که تأییدیه خدمات ملی سلامت بریتانیا (NHS) را دریافت کرده است، دو بار در روز استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، حدود 4000 زن انگلیسی مبتلا به سرطان سینه می توانند از قرص جدیدی بهره مند شوند که خطر بازگشت این بیماری را کاهش می دهد.

مؤسسه ملی تعالی سلامت و مراقبت (NICE) اعلام کرده که اکنون به زنان واجد شرایط، آبماسیکلیب ارائه می کند؛ این دارو خطر عود سرطان را پس از برداشت تومور کاهش می دهد.

بررسی ها نشان داد بیمارانی که دارو را در کنار هورمون درمانی مصرف کرده اند، در مقایسه با کسانی که صرفاً هورمون درمانی داشتند، بیش از 30 درصد شانس بهبود سرطان بعد از جراحی را داشتند.

دلیث مورگان، مدیر اجرایی موسسه خیریه سرطان پستان گفت: این فوق العاده است که هزاران زن مبتلا به سرطان پستان در مراحل اولیه، اکنون گزینه درمانی تازه‎ ای در اختیار دارند که به کاهش خطر عود بیماری کمک زیادی می کند.

ترس از بازگشت سرطان پستان یا گسترش آن به سایر اندام های بدن و ریسک عدم درمان آن می تواند برای بسیاری از زنان، اضطراب قابل توجهی ایجاد کند.

درمان های مؤثر جدید مانند آبماسیکلیب که می تواند به زنان بیشتری کمک کند تا خطر عود بیماری را کاهش دهند، با استقبال زیادی مواجه است و این یک گام مهم در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خبر خوب درباره سرطان پستان

یک خبر خوب درباره سرطان پستان