مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-28سياسي

مظلومیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود


شهید آیت الله دکتر بهشتی چه پیش از شهادت و چه پس از آن مظلوم بود و این مظلومیت باید برای نسل جوان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی در آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیر منش شهید بهشتی را الگوی مناسبی برای نسل جدید و دولت مردان دانست و اظهار کرد:کارکنان قوه قضاییه به ویژه منش شهید بهشتی باید سرلوحه کارآنان قرار گرفته و به خود ببالند که در مکتبی که این شهید مظلوم به وجود آورده، خدمت می کنند.

وی افزود: الگو گیری از شهید بهشتی با تبیین ویژگی های شخصیتی ، اخلاقی و رفتاری وی و قرار دادن آن پیش روی نسل جوان  تحقق می پذیرد.

امام جمعه پل دختر با بیان این که حتی برخی انقلابیون از درک درست نگاه ژرف شهید بهشتی بازماندند گفت:دیدگاه و منش شهید بهشتی مبنی بر زندگی ساده و سراسر مظلومیت وی را باید از نگاه امام راحل جستجو کرد.

وی افزود:شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش نه تنها موجب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و معرفی آن به دنیا شد بلکه دست کثیف منافقان را برای همه بر ملا کرد و اکنون ادامه دهندگان راه آنها کم نیستند و مردم پل دختر به این که شهیدان حجج اسلام سید فخرالدین و سید نورالدین به عنوان نماینده این شهرستان در مجلس ازیاران شهید بهشتی بودند افتخار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلومیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود

مظلومیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود