مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-28سياسي

سفارت آذربایجان از پذیرش طومار اعتراضی دانشجویان زنجانی امتناع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی استان زنجان ظهر امروز طومار اعتراض به اعتراضات شیعیان جمهوری آذربایجان را با هدف تحویل به سفارت این کشور در ایران و رساندن پیام مردم و دانشجویان زنجانی به دولت آذربایجان، - سفارت آذربایجان از پذیرش طومار اعتراضی دانشجویان زنجانی نسبت به جریان اسلام هراسی در این کشور امتناع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی استان زنجان ظهر امروز طومار اعتراض به اعتراضات شیعیان جمهوری آذربایجان را با هدف تحویل به سفارت این کشور در ایران و رساندن پیام مردم و دانشجویان زنجانی به دولت آذربایجان، به تهران آوردند و سفارت آذربایجان از پذیرش این طومار امتناع کرد.

در این طومار دانشجویان بر ضرورت عذرخواهی الهام علی اف نسبت به توهین به مقدسات اسلام و شیعیان در زندان و اسلام هراسی در این کشور تأکید کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت شیخ طالع باقرزاده، روحانی شیعه این کشور شدند.

این طومار در نمازجمعه سوم تیرماه در محل اقامه نماز قرار گرفت و مسئولان زنجانی و مردم آن را امضا کردند.

بیگدلی وطن، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار ما به برگزاری نشست برای بررسی تحولات آذربایجان اشاره کرد و گفت: در این نشست ابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آذربایجان از پذیرش طومار اعتراضی دانشجویان زنجانی امتناع کرد

سفارت آذربایجان از پذیرش طومار اعتراضی دانشجویان زنجانی امتناع کرد