مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-28سياسي

رباط کریم رتبه اول زکات واجب در کشور را کسب کرد


شهرستان رباط کریم برای چهارمین سال متوالی در زمینه جمع آوری زکات رتبه اول استانی و همچنین در بخش زکات واجب نیز رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رباط کریم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: ما می توانیم با کار فرهنگی مناسب در زمینه تولید، افزایش و ارتقاء شاخص های اقتصادی کشورمان، گام های موثری برداریم.

وی همچنین در ادامه به اهداف و رسالت های کاری شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان پرداخت و گفت: نگاهداری و حفظ ارزش های جامعه در مقابل هجوم فرهنگ های بیگانه از مهم ترین اهداف شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و همکاری های انجام شده در بین ادارات مربوطه شهرستان رباط کریم برای چهارمین سال متوالی در زمینه جمع آوری زکات رتبه اول استانی و همچنین در بخش زکات واجب نیز رتبه برتر کشوری را کسب کردیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به مناسبت های پیش رو، روز عرفه، عید قربان و هفته قوه قضاییه و هر چه باشکوه تر برگزار شدن این ایام گفت: ما باید از تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباط کریم رتبه اول زکات واجب در کشور را کسب کرد

رباط کریم رتبه اول زکات واجب در کشور را کسب کرد