مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:572022-06-28بين الملل

استعفای دسته جمعی نیرو های پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه عبری روترنت امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: در روز های اخیر اخباری نگران کننده ای درباره وضعیت پلیس رژیم صهیونیستی، - منابع عبری امروز سه شنبه از استعفای دسته جمعی نیرو های پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط سخت کاری و مشکلات معیشتی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه عبری روترنت امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: در روز های اخیر اخباری نگران کننده ای درباره وضعیت پلیس رژیم صهیونیستی، در پی موج استعفا های اخیر در بین افسران پلیس و همچنین نیرو های گارد مرزی به گوش می رسد؛ بنابراین گزارش، 114 نفر از افسران گارد مرزی در سال 2021 استعفا دادند و از آغاز سال جاری تاکنون نیز 71 افسر دیگر استعفا داده اند.

همچنین در میان نیرو های پلیس رژیم صهیونیستی نیز از ابتدای سال جاری 400 نفر استعفا دادند و پیش بینی می شود که این عدد تا پایان سال به 1000 نفر هم برسد.

پایگاه خبری روتر عنوان کرد که با این روند، شمار نیرو های مستعفی بیشتر از نیرو های تازه وارد پلیس بوده و همین مسئله موجب شده تا کوبی شبتای رییس پلیس رژیم صهیونیستی به فکر کاهش مدت آموزش نیرو ها از 7 ماه به تنها 7 هفته باشد؛ بنابراین گزارش، علت این پدیده به افزایش مشکلات و سختی های پیش روی پلیس به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دسته جمعی نیرو های پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی

استعفای دسته جمعی نیرو های پلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی