مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:272022-06-28سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: خانواده های شهدا پیام رسان های شهدا باشند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز عملکرد خانواده شهدای عزیز در جامعه باید طوری باشد که هرکدام پیام رسان یک شهید باشند و در قالب یک نهضت و حرکت برابر جنگ نرم و ناهنجاری ها پیش قدم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با پدر شهیدان محمود و مصطفی برجعلی زاده و خانواده شهیدان اسماعیل، حسن و حسین سلیمانیان بیدگلی اظهار کرد: شهدا حقیقتاً چشم و چراغ ملت ما هستند و ما هرچه درباره شهدا و عظمت آنان صحبت کنیم، تعارف نیست و جای تردید نیست که ثبات و ماندگاری انقلاب اسلامی و آسایش و آرامش ملت ایران در پرتوی خون پاک شهیدان است.

وی افزود: اگر دشمنان ما امروز نسبت به ملت ایران حساب ویژه ای باز می کنند و با همه تجهیزات و امکاناتشان جرأت نمی کنند که رویاروی ملت ایران قرار بگیرند، به خاطر این است که وجود شهدای عزیز را در عرصه های مختلف تجربه کرده اند و این شهدا پاسدار دین خدا و پاسبان مرزهای جغرافیایی و خاک ایران اسلامی هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: انقلاب ما تنها متعلق به ایران نیست؛ امروز به گستردگی جغرافیایی که نگاه می کنیم، جبهه مقاومت تشکیل شده ای را می بینیم؛ این انقلاب ان شا الله به ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ختم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: خانواده های شهدا پیام رسان های شهدا باشند

آیت الله حسینی بوشهری: خانواده های شهدا پیام رسان های شهدا باشند