مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-28دانش

نحوه پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری سال 1401 از روز چهارشنبه 8 تیر با آزمون گروه آزمایشی هنر آغاز می شود و در ادامه آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه 9 تیر، - نظر به اینکه آزمون زبان تخصصی (دفترچه شماره 2) گروه آزمایشی زبان های خارجی، مخصوص داوطلبانی است که زبان خارجی امتحانی آنان یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه و یا آلمانی است آن دسته از داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی که زبان امتحانی آنان براساس زبان خارجی مندرج در کارت ورودی یکی از زبان های ایتالیایی و یا روسی است نیاز به پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره 2 (دفترچه آزمون اختصاصی) ندارند.

این داوطلبان و براساس برنامه زمانی، ضرورت دارد که پس از پایان آزمون عمومی دفترچه شماره 1 و پاسخنامه و کارت ورودی خود را تحویل سرپرست سالن امتحانی دهند و جلسه آزمون را ترک کنند.

نحوه درج پاسخ ها در پاسخنامه:داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر می گیرد به وسیله مداد سیاه نرم پر رنگ (نه خودکار ونه مدادکپی و .

) تکمیل کند.

به دلیل اینکه پاسخنامه به وسیله ماشین علامت خوان تصحیح می شود، لذا از کثیف کردن، تا کردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری بر روی آن خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری سال 1401

نحوه پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری سال 1401