مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:122022-06-28اجتماعي

انعقاد تفاهم‎ نامه آموزش و پرورش هلال احمر برای تربیت مربیان


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد تفاهم‎ نامه آموزش و پرورش و هلال احمر برای تربیت مربیان آموزش و پرورش ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر باقرزاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه فعالیت های تابستانی مدارس استان زنجان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اخیرا رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیداری با وزیر آموزش و پرورش داشتند که منجر به انعقاد تفاهم نامه شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد تا همه مراکز آموزشی و پرورشی دو طرف بررسی، نقاط مشترک را شناسایی کرده و به هم متصل شوند و از این ظرفیت ها برای ایجاد موقعیت های یادگیری و تربیت دانش آموزان استفاده کنند.

وی گفت: پیشنهاد این وزارتخانه در انعقاد تفاهم نامه بر تربیت مربیان آموزش و پرورش بود تا ارتباط  دو سویه میان آنها ایجاد کنیم.

باقرزاده تاکید کرد: نقطه آغاز گسترش همکاری وزارت آموزش و پرورش با جمعیت هلال احمر کشور مربیان هستند، چرا که باید با ارائه دوره هایی برای آنها از سوی هلال احمر آشنایی با این جمعیت انجام شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: باید بعد از این مرحله آموزش های هلال احمر به مدارس و فضای پرورشی سوق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم‎ نامه آموزش و پرورش هلال احمر برای تربیت مربیان

انعقاد تفاهم‎ نامه آموزش و پرورش هلال احمر برای تربیت مربیان