مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-28سياسي

ریشه تولید فساد در منطقه آزاد ارس را قطع می کنیم


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: باید طوری برنامه ریزی شود تا ریشه های تولید فساد را در منطقه قطع و خشک کنیم در این زمینه نیازمند اصلاح برخی ضوابط و انجام اقدامات زیرساختی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، مجید کیانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل حراست منطقه آزاد ارس اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد فضایی آرام جهت توسعه همه جانبه در ارس ایجاد شود و لازمه این توسعه این است که فضا را به سمتی ببریم که آرامش خیال فعالان اقتصادی ارس و امنیت کاری پرسنل فراهم شود.

وی نقش آفرینی در حل چالش های پیش روی  سازمان  را از کارکرد های مهم مجموعه حراست برشمرد و ابراز امیدواری کرد که باید طوری برنامه ریزی شود تا ریشه های تولید فساد را در منطقه قطع و خشک کنیم.

در این راستا نیازمند اصلاح برخی ضوابط و انجام اقدامات زیرساختی هستیم.

  کیانی با اشاره به اینکه بدنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در منطقه هستیم افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم همگی مربوط به چند سال اخیر نیست.

بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول 17 سال در منطقه ایجاد شده است و قطعاً یک شبه قابل حل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه تولید فساد در منطقه آزاد ارس را قطع می کنیم

ریشه تولید فساد در منطقه آزاد ارس را قطع می کنیم