مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-28سياسي

پلیس: یک میلیون خودروی آلاینده جریمه شدند/ برخورد با رانندگی بدون گواهینامه


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اعمال قانون 115 هزار وسیله نقلیه به دلیل تخلفات پلاک و جریمه بیش از یک میلیون خودروی فاقد معاینه فنی و دودزا در بهار امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای طرح انضباط و ایمنی ترافیک که صبح امروز در مقر مرکزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بر گزار شد ، سخنانش را با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد شهید مظلوم شهید دکتر آیت الله بهشتی آغاز کرد و گفت: امروز اولین مرحله از طرح انضباط اجتماعی و ایمنی ترافیک به منظور برخورد با تخلفات و ناهنجاری های مختلف در حوزه ترافیکی به اجرا درآمد و در آن با تخلفات موتور سیکلت سواران، موتور سیکلت های سنگین، تخلفات پلاک اعم از جعل و فک، مخدوشی و .

، بغل نویسی خودروها، حمل بار غیر مجاز و نامتعارف، خلافی بیش از سه میلیون تومان، نمره منفی بالای 30 ، خودروی شوتی، حمل کالای قاچاق و غیره برخورد شد.

رحیمی به تشریح گزارشی از برخورد با برخی از تخلفات رانندگی در بهار امسال پرداخت و گفت: در حوزه تخلف پلاک که یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم است پلیس راهور در بهار امسال 115 هزار دستگاه وسیله نقلیه را به دلیل جرائم مرتبط با پلاک اعم از فک پلاک، مخدوشی پلاک، دستکاری اعداد پلاک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: یک میلیون خودروی آلاینده جریمه شدند/ برخورد با رانندگی بدون گواهینامه

پلیس: یک میلیون خودروی آلاینده جریمه شدند/ برخورد با رانندگی بدون گواهینامه