مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:522022-06-28سياسي

مراودات یزد و تبریز در تقویت مدیریت شهری افزایش می یابد


اشتراکات فرهنگی و تاریخی شهرهای تبریز و یزد زمینه همکاری های مشترک و متقابل در حوزه مدیریت شهری را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شوراهای اسلامی شهرستان یزد و تبریز با بیان اینکه پیوندهای دینی، فرهنگی، تاریخی و دوستی شهرهای تبریز و یزد، عمیق و دیرینه است، اظهار کرد: تبریز و یزد از گذشته های دور مراودات اقتصادی، تجاری، بازرگانی و حتی مدیریتی با هم داشته اند.

وی افزود: وجود خانه تبریزی ها در یزد، نماد این مراودات بوده و علاوه بر این نخستین شهردار بعد از انقلاب یزد، رییس 2 دوره شورای شهر یزد و یکی از شهرداران مناطق این شهر در زمان کنونی، تبریزی بوده و هستند.

رییس شورای اسلامی یزد، گفت: با توجه به سوابق و تجارب مدیریت شهری تبریز در حوزه هایی مانند سرمایه گذاری بخش خصوصی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی، می توان زمینه را برای انتقال تجارب مدیریت شهر تبریز به یزد فراهم کرد.

سیفی، با اشاره به این که تبریز به عنوان شهری با ویژگی ها و شاخص های جهان شهری است، ادامه داد: یزد نیز به عنوان دومین شهر تاریخی جهان بعد از ونیز بوده و بافت تاریخی و قدیمی این شهر در زمره زنده ترین و پویاترین بافت های تاریخی جهان به شمار می رود که زندگی در تار و پود آن جاری و ساری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات یزد و تبریز در تقویت مدیریت شهری افزایش می یابد

مراودات یزد و تبریز در تقویت مدیریت شهری افزایش می یابد