مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-28سياسي

واگذاری زمین مسکن ملی به 54 متقاضی در فریدن


ما در نهضت مسکن در شهرستان فریدن اولین قدم را برداشتیم و با قرعه کشی بین 90 متقاضی که واریزی آورده اول را داشتند و ثبت نام اولیه را انجام دادند صورت گرفت و 18 پلاک در قالب آپارتمان های سه طبقه به 54 نفر واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، عزیزالله عباسی، فرماندار فریدن، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان اصفهان اظهار کرد: ما قبل از سفر 144 مشکل را احصا کردیم و با اولویت بندی هایی که صورت گرفت تصمیم بر این شد برخی از آنها در سفر ریاست جمهوری پیگیری و برخی دیگر در سفر استاندار رسیدگی شود.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات سفر تعیین اعتبار 450 میلیارد تومانی بود که 150 میلیارد آن میان شهرستان های فریدن و بویین و میاندشت به صورت مشارکتی است و 300 میلیارد آن میان دستگاه های اجرایی و نهادهای مستقر در فریدن توزیع خواهد شد.

عباسی افزود: اعتبارات در راستای ساماندهی روستاها و بازبینی طرح های هادی، اصلاح شبکه های فاضلاب، تقویت آنتن شبکه های دیجیتال و چند بخش دیگر است و برخی از پروژه ها مانند پساب تصفیه خانه شهر داران، تأمین آب شرب از منابع پایدار و چندین پروژه بزرگ دیگر به صورت جداگانه پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین مسکن ملی به 54 متقاضی در فریدن

واگذاری زمین مسکن ملی به 54 متقاضی در فریدن