مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-28سياسي

محبوبیت نیروهای مسلح بخاطر پیوند با ولایت و خدمتگذاری به ملت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی لرستان،کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی را سربازان ولایت و خادمان ملت خطاب کرد و با بیان شاخصه های پلیس جامعه اسلامی، اظهار داشت: وجه تمایز پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورهای جهان در همین است که پلیس جامعه اسلامی دارای معنویت، ایمان به خدا و آخرت،ولایت مداری، دارای شجاعت و صلابت و شهادت است.

 وی افزود: محبوبیت پلیس و نیروهای مسلح بخاطر پیوند با ولایت و خدمت گذاری به ملت است که تا کنون توانسته ایم در برابر تمام دشمنان ایستادگی کنیم.

عضوء فقهای شورای نگهبان ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتربهشتی و 72 تن از یاران با وفایش، گفت: نظام اسلامی بصورت امانت به دست ما سپرده شده است، لذا شهداء از ما انتظارات زیادی در حفظ این نظام دارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پلیس در تراز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: پلیس ایران اسلامی در رفتار، گفتار و برخورد شایسته با مردم نشان داده است به معنی واقعی کلمه در تراز جمهوری اسلامی می باشد.

آیت الله خاتمی، بیان داشت: اعتماد و محبوبیتی که پلیس در بین مردم کسب کرده است حاصل تلاش، صداقت، درستکاری و قاطعیت آنان است که در ماموریت های سخت از جان خود مایه می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت نیروهای مسلح بخاطر پیوند با ولایت و خدمتگذاری به ملت است

محبوبیت نیروهای مسلح بخاطر پیوند با ولایت و خدمتگذاری به ملت است