مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-28سياسي

جامعه ای که از حیات الهی برخوردار باشد شکست نمی خورد


عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: جامعه ای که در آن احکام الهی جاری باشد در برابر دشمن شکست نخواهد خورد و بیگانگان بر آن جامعه تسلط نخواهند یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله محمدعلی حیدری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی نماز جمعه اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و تداوم قیام امام حسین(ع) بود که به ما زندگی و حیات بخشید.

وی با بیان اینکه جوامعی که در برابر حق و باطل بی تفاوت بوده و هیچ موضعی ندارند مرده به حساب می آیند افزود: قیام امام حسین(ع) که حرکتی اعتراضی در برابر ظلم بود حیات انسانی را در جامعه اسلامی زنده کرد و امروز انقلاب اسلامی ما هم این معنا را در جامعه پیاده کرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان خصوصیات و ویژگی های جامعه اسلامی گفت: از خصوصیات برجسته جامعه اسلامی خواندن قرآن، ارتباط با شهدا، زنده نگهداشتن یاد شهدا و نشر پیام آنان و ایستادگی در برابر دشمن است که همه اینها نشانه یک حیات اسلامی است.

وی به تهاجم رسانه ای و فرهنگی دشمن اشاره کرد و افزود: دستور قرآن کریم در شرایط کنونی تحریم ها و تهاجم فرهنگی دشمن، ایستادگی در برابر سلطه و صبر در برابر سختی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای که از حیات الهی برخوردار باشد شکست نمی خورد

جامعه ای که از حیات الهی برخوردار باشد شکست نمی خورد