مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-28سياسي

ایجاد قرارگاه جهادی آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سمنان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان از ایجادقرارگاه جهادی «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» در این استان خبر داد و گفت: کارگروه «بازماندگان از تحصیل» این قرارگاه برای شناسایی و آموزش این دانش آموزان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل ادهم معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و در راستای عملیاتی کردن راهبردها و برنامه های فصل ششم سند تحول دولت مردمی و راهبردهای 1-5 تا 8-5 و سومین هدف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در استان سمنان ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از کارگروه های اصلی این قرارگاه کارگروه بازماندگان از تحصیل است که به منظور بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی، مردمی و سازمان های دولتی، غیردولتی و مردم نهاد برای شناسایی، جذب و آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل تشکیل شد.

ادهم معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: این کارگروه با بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای برقراری عدالت آموزشی در گستره پهناور این استان تلاش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه با ظرفیت دانشی نخبگان، فعالان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت و شبکه ای گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه جهادی آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سمنان

ایجاد قرارگاه جهادی آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سمنان