مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-28سياسي

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مسجد


مسئولان سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مساجد مختلف تهران به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور همواره در جلسات مختلف بر تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم و استماع بدون واسطه نظرات و مشکلات مردم و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات تاکید کرده است.

بر این اساس به دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور و در راستای اجرای فرمان رییس عدلیه، معاونان این سازمان شب گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه هرکدام جداگانه در مساجدی در نقاط مختلف تهران حاضر شده و بدون واسطه در جریان مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی مردم و نمازگزاران قرار گرفته و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده، صادر کردند.

احمد رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرسان کل امور معاونت تولیدی جهت رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم در مسجد نور حضور یافتند و به مشکلات و درخواست های مردم رسیدگی کردند.

در ابتدای این دیدار رحمانیان در جمع نمازگزاران مسجد نور ضمن گرامیداشت یاد و شهدای هفتم تیر با اشاره به وظایف سازمان بازرسی کل کشور، گفت: این سازمان به موجب اصل 174 قانون اساسی دو وظیفه مهم بر عهده دارد که یکی اجرای صحیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مسجد

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم در مسجد