مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-28سياسي

متروپل های قزوین؛ از شایعه تا واقعیت!


پس از حادثه متروپل بحث ساختمان های ناایمن و خطرات ناشی از آن به یک دغدغه جدی تبدیل شد و موجب شد که مسؤلان استان قزوین نیز در صدد بررسی وضعیت ساختمان های بلند مرتبه برآمده و وضعیت آن ها را به لحاظ استحکام بنا و قرار گرفتن در شرایط بحرانی و وقوع حادثه مورد رسیدگی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جامعه امروزی ناگزیر به استفاده از ساختمان های بلند مرتبه است اما نکته قابل توجه در مورد این برج ها رعایت قوانین و مقررات ملی ساختمان در احداث آن ها است.

متأسفانه برخی از مالکان این برج ها با عدم رعایت قوانین و مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها حوادث ناگواری را رقم می زنند که نمونه بارز آن را در حادثه متروپل مشاهده کردیم.

پس از حادثه متروپل بحث ساختمان های ناایمن و خطرات ناشی از آن به یک دغدغه جدی تبدیل شد و موجب شد که مسؤلان استان قزوین در صدد بررسی وضعیت ساختمان های بلند مرتبه برآمده و وضعیت آن ها را به لحاظ استحکام بنا و قرار گرفتن در شرایط بحرانی و وقوع حادثه مورد رسیدگی قرار دهند.

ساختمان های ناایمن در قزوین شناسایی شوند استاندار قزوین اخیرا در سخنانی با تأکید بر شناسایی ساختمانهای ناایمن در قزوین اظهار کرد: استان قزوین یکی از استان های حادثه خیز کشور به شمار می رود بنابراین باید کارگروه های تخصصی با اولویت گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروپل های قزوین؛ از شایعه تا واقعیت!

متروپل های قزوین؛ از شایعه تا واقعیت!