مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-28سياسي

نماینده اصفهان: حمل و نقل ریلی در10 سال اخیر حوادث ناگواری دیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی قطار مشهد-یزد اظهار داشت: - نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه اوضاع حمل و نقل ریلی وخیم است، گفت: باید ساختار راه آهن اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی قطار مشهد-یزد اظهار داشت: سانحه محصول ساختار و سیستم است؛ سیستم ها زمانی که دچار مشکل هستند میزان حوادث افزایش پیدا می کند.

وی افزود: متاسفانه سیستم ضعیف راه آهن و حمل و نقل ریلی در کشور در 10 سال اخیر حوادث ناگواری را به خود دیده و خانواده های زیادی را داغدار کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ما در این مجلس درمورد جان تک تک مردم کشور مسئولیم و باید سیستم های این حوزه را بررسی کنیم.

طغیانی با بیان اینکه بسیاری از حوادث ما اعلام نمی شود گفت: ما به صورت میانگین یک حادثه در هفته داریم که اطلاع رسانی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصفهان: حمل و نقل ریلی در10 سال اخیر حوادث ناگواری دیده است

نماینده اصفهان: حمل و نقل ریلی در10 سال اخیر حوادث ناگواری دیده است