مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-28دانش

سیزدهمین جشنواره فارابی 14 تیرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی و رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی چهاردهم تیرماه با حضور و سخنرانی آیت الله رییسی در محل سالن اجلاس سران کشور های اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا غلامی، رییس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی و رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی که امروز در تالار فارابی موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، گفت: جشنواره بین المللی فارابی یکی از مهم ترین رویدادهای علمی در عرصه علوم انسانی و اسلامی محسوب می شود که هر ساله با حضور رییس محترم جمهور و جمع کثیری از دانشمندان، نخبگان و دانش پژوهان کشور برگزار می شود.

امسال هم سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی در چهاردهم تیرماه با حضور و سخنرانی آیت الله رییسی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش جشنواره فارابی در ارتقای جایگاه علوم انسانی در کشور افزود: مطمئناً جشنواره بین المللی فارابی، جدای از تکریم بزرگان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشنواره فارابی 14 تیرماه برگزار می شود

سیزدهمین جشنواره فارابی 14 تیرماه برگزار می شود