مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 10:072022-06-28بين الملل

امیرعبداللهیان: حضور رژیم صهیونیستی برای کشورهای منطقه نحس بوده و خواهد بود


وزیر امور خارجه با بیان این که درباره حساسیت های ایران در خصوص حضور رژیم صهیونیستی بی پرده با چاووش اوغلو مذاکره کردیم، گفت: برادرانه به ایشان متذکر شدم حضور این رژیم قطعا برای کشورهای منطقه نحس بوده و خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که بعدازظهر یکشنبه به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ترکیه و در پاسخ به دعوت مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود به آنکارا سفر کرد، در صفحه اینستاگرامش درباره دیدارش با وزیر خارجه ترکیه نوشت: به دعوت آقای چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه به این کشور سفر کردم.

هم در جمع خبرنگاران و هم در مذاکرات دوجانبه تآکید داشتم در چارچوب سیاست همسایه محور، تحکیم و توسعه روابط با کشور ترکیه در دستورکار جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی افزود: در سفر آقای چاووش اوغلو به تهران من پیشنهاد تدارک یک نقشه راه جامع و بلندمدت را به ایشان دادم و در سفرم به ترکیه پیشنهاد مکتوب مان را تحت عنوان همکاری های جامع و بلندمدت در حوزه های اقتصادی، علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی و گردشگری را به وزیر خارجه ترکیه ارائه کردم.

ما در تدوین این سند اتفاق نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: حضور رژیم صهیونیستی برای کشورهای منطقه نحس بوده و خواهد بود

امیرعبداللهیان: حضور رژیم صهیونیستی برای کشورهای منطقه نحس بوده و خواهد بود