مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-28دانش

امشب؛ آخرین مهلت توزیع کارت کنکوری ها / رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون شنبه چهارم تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http: - اولین روز رقابت داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 از فردا چهارشنبه هشتم تیز آغاز می شود و داوطلبان تا آخر وقت امروز فرصت دارند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون شنبه چهارم تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.

sanjesh.

org/ قرار گرفت و متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون تا آخر وقت امروز سه شنبه هفتم تیر فرصت دارند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام (16 رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد؛ ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب؛ آخرین مهلت توزیع کارت کنکوری ها / رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود

امشب؛ آخرین مهلت توزیع کارت کنکوری ها / رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود