مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-28سياسي

نقش نفوذی ها در مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، آیت الله علی اسلامی در مجمع سرمربیان حلقه صالحین شهرستان آبیک که در سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و توطئه های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی اظهار کرد: بعد از پیروزی، دشمنان انقلاب را رها نکردند و جنگ هشت ساله را تحمیل کردند و شدیدا در مقابل ما موضع گرفتند.

وی افزود: بعد از پایان دفاع مقدس، دشمنان با تهاجم فرهنگی آن چنان بر ما تاختند و ما را مورد هجوم قرار دادند که انصافا از شگفتی های روزگار است.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: در حال حاضر دشمنان در فضای مجازی چنان علیه نظام و دین فعالیت می کنند که از داخل کشور برای خودشان نیروی نفوذی تربیت و استخدام می کنند؛ نفوذی هایی که در گمرک تاثیر گذاشتند، در صادرات نقش آفرینی کردند و در واردات بازی درآوردند.

این نفوذی ها، کسانی هستند که امام حسین علیه السلام را به شهادت رساندند.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: در زمان پیامبر اکرم(ص) هم کفار و منافقین با غزوات مختلف و همه طوایف و ایلات و مشرکین را به میادین نبرد می آوردند تا شخص رسول خدا را از بین ببرند اما هیچ گاه مسلمانان را رها نکردند که دشمنان نظام هم هیچ گاه ایران را رها نمی کنند و باید در مقابلشان ایستادگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نفوذی ها در مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است

نقش نفوذی ها در مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است