مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-28اقتصادي

سهم 54 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از گاز مصرفی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از سهم 54 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از کل گاز مصرفی استان خبر داد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی با گازرسانی به صنایع استان؛ - رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بخش نیروگاه استان با 27 درصد میزانِ مصرف و بخش صنعت نیز با 32 درصد؛ سهم مصرف گاز طبیعی در بخش صنعت را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه بخش خانگی نیز 35 درصد سهم سبد انرژی استان را به خود اختصاص داده است، افزود: با تامین گاز بخش عمومی با 3.

5 درصد و بخش تجاری با 2.

5 درصد، در خدمت هم استانی های عزیز و ارائه خدمات گازرسانی هستیم.

وی ادامه داد: در سال1400 با میانگین روزانه 7 میلیون و 909 هزار متر مکعب گاز طبیعی؛ موفق به تامین گاز مشترکین محترم در استان زنجان شده ایم.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع، حرکت افتخار آمیزی است که به برکت جمهری اسلامی ایران؛ امروز شاهد محرومیت ردایی و گسترش رفاه در جای جای ایران اسلامی هستیم، افزود: با هدف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته، زیرساخت های لازم برای توسعه گازرسانی به ویژه در روستاها فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 54 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از گاز مصرفی در استان زنجان

سهم 54 درصدی بخش صنعت و نیروگاه از گاز مصرفی در استان زنجان