مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:172022-06-28دانش

انتقاد دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان از عملکرد مسئولین دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانیال اسداللهی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه زاهدان، 48 سال از تاسیس دانشگاه سیستان و بلوچستان می گذرد و در این سالها همواره این دانشگاه به عنوان قطب علمی جنوب شرق ایران پیشرو مسائل علمی و آموزشی بوده است اما متاسفانه .

- امروز می بینیم که دانشگاه سیستان و بلوچستان در ابتدایی ترین مسائل آموزشی با بی تدبیری های مختلف روبرو است و نه تنها در سطح، یک دانشگاه مادر ظاهر نشده بلکه سطح برنامه ریزی ها در حد موسسات اموزشی محلات سطح شهر هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، دانیال اسداللهی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه زاهدان، 48 سال از تاسیس دانشگاه سیستان و بلوچستان می گذرد و در این سالها همواره این دانشگاه به عنوان قطب علمی جنوب شرق ایران پیشرو مسائل علمی و آموزشی بوده است اما متاسفانه امروزه می بینیم که این دانشگاه در ابتدایی ترین مسائل آموزشی با بی تدبیری های مختلف روبرو است و نه تنها در سطح، یک دانشگاه مادر ظاهر نشده بلکه سطح برنامه ریزی ها در حد موسسات اموزشی محلات سطح شهر هم نیست.

یکی از شواهد مثال این مسئله موضوع برگزاری ترم تابستان این دانشگاه است؛ بدین شکل که دانشگاه سیستان و بلوچستان در شرایطی که بنا بر اطلاعیه رسمی دانشگاه هنوز چندین روز به پایان مهلت ثبت نام ترم تابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان از عملکرد مسئولین دانشگاه

انتقاد دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان از عملکرد مسئولین دانشگاه