مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:072022-06-28اجتماعي

ورود شهرداری تهران به رفع معضلات اجتماعی


نگاه مدیریت کنونی شهر به معضلات اجتماعی با نگاه مدیران شهری پیشین متفاوت بوده و این بار شهرداری در این حوزه وظایف و مسئولیت های قانونی خود را پذیرفته و وارد میدان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خیلی زود بزرگ می شوند، همان کودکانی که مجبور هستند با جثه های کوچکشان مصیبت های بزرگی را بر دوش کشند.

کودکانی که محل کارشان سر چهارراه ها، خیابان ها، اتوبوس و مترو، شغلشان فروش فال، آدامس، بیسکویت است.

گاهی هم با تمیزکردن شیشه خودروها بر سر چراغ قرمزها و اسپند دود کردن در میان خودروها جولان می دهند و ترسی از ویراژ ماشین ها ندارند، چراکه فقط می خواهند به هر طریقی شده پول درآورند.

از همان سن کم به آن ها یاد دادند با از بین بردن عزت نفس خود، ترحم مردم را جلب کنند تا به آن ها پول دهند، از همان کودکی یاد گرفتند از توهین و تحقیر نترسند و ترسشان فقط از صاحب کار باشد و یا در وضعیت خوشبینانه، شرمندگی در مقابل خانواده.

عده ای از آن ها صاحب کار دارند و مافیا برایشان تعیین تکلیف می کند که کجا بایستند و چه کنند، عده ای نیز برای امورات زندگی خانواده کار می کنند، برخی بازمانده از تحصیل هستند و به جای حضور در کلاس درس بر سرچهارراه ها حضور دارند اما عده ای حتی سنشان به مدرسه رفتن هم نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهرداری تهران به رفع معضلات اجتماعی

ورود شهرداری تهران به رفع معضلات اجتماعی