مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 06:022022-06-28پزشكي

صف های طولانی و هزینه های عجیب و غریب دندانپزشکی!


مشکل اصلی توزیع ناعادلانه، دسترسی بسیار پایین مردم به دندان پزشک، کیفیت پایین و گرانی خدمات دندان، عدم افزایش ظرفیت دندانپزشکی برمی گردد متاسفانه در این رابطه برخی به دلیل تعارض منافع قیل و قال الکی به راه می اندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بدون شک هدف از نظام سلامت، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت است که سلامت دهان و دندان  نیز ذیل موضوع دندانپزشکی است.

برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت یکی از راهکارها، افزایش یا رفع کمبود تعداد دندانپزشک در کشور است .

اما متاسفانه با تصمیم مسئولان نه تنها افزایش ظرفیت دندانپزشک در این سالها صورت نگرفته بلکه با کاهش ظرفیت دست خیلی از مردم مناطق مختلف کشور از خدمات بهداشت دهان کوتاه مانده است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت می گوید که در منطقه خود ، مردم در بحث دندانپزشکی دچار گرفتاری شدند ضمن اینکه مسافر زیاد می آید و مراکز خدماتی بسیار معمولی است و این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده شده است .

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در گفت و گو با فارس از نبود خدمات دندانپزشکی در شهرستان ها گلایه کرد و گفت: توزیع نامناسب دندانپزشک در کشور و حضور اکثریت آنها در یک یا دو شهر باعث شده که خیلی از شهرستان ها از نبود خدمات بهداشت و درمان محروم بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی و هزینه های عجیب و غریب دندانپزشکی!

صف های طولانی و هزینه های عجیب و غریب دندانپزشکی!