مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 23:322022-06-27سياسي

اعتراف صدام درباره سپاه به مأموران FBI/ رزمندگان از چه زمانی به پهپاد دست یافتند؟


معاون عملیات قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می گوید: چینی ها متعجبند که اصلاً جنگ هایی مثل دفاع مقدس را درک نکرده اند.

آن ها می گویند: شما واقعاً با این پهپادهای آمریکایی چه می کنید؟ چطور این پهپاد مدرن آمریکایی را زدید؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید معاون عملیات قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه مهم ترین دستاوردی که از گذشته تا به امروز از هشت سال دفاع مقدس در ذهنش نقش بسته است فهم ماهیت جنگ است، درباره دستاوردهای آن دوران در کتاب  نقبی بر درس ها و دستاوردهای جنگ به خصوص درباره جنگ الکترونیک ابراز می دارد: خدا شهید حسن باقری را رحمت کند.

به اتفاق ایشان به قدری روی یگان های عراقی تسلط پیدا کرده بودیم که می دانستیم مثلاً تیپ 12 لشکر 3 زرهی ارتش عراق چند گردان تانک دارد، اسم گردان های تانک او چیست و هر گردان تانک او چند دستگاه تانک، چند دستگاه نفربر و .

دارد؟ چه آسیبی دیده و تاریخچه تشکیل گردان و تیپ و لشکر چه زمانی بوده است؟ پادگان و محل های استقرارش در عراق کجاست؟ چه تجربه ای دارد؟ و حتی نام فرمانده یگان ها را می دانستیم.

  سرلشکر رشید به همراه سرلشکر جعفری و سردار پاکپور در جریان رزمایش نیروی زمینی سپاه اولین باری که رزمندگان از جنگال بهره بردند او می افزاید: اولین باری که جنگال (جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف صدام درباره سپاه به مأموران FBI/ رزمندگان از چه زمانی به پهپاد دست یافتند؟

اعتراف صدام درباره سپاه به مأموران FBI/ رزمندگان از چه زمانی به پهپاد دست یافتند؟