مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 23:022022-06-27سياسي

کلیدواژه هایی برای موفقیت


متاسفانه این روزها که شاید بتوان گفت جریان انقلابی حساس ترین و پر دغدغه ترین روزها و لحظات خود را سپری می نماید، شاهد بروز رفتارهایی در فضای مجازی هستیم که دقیقا نقطه مقابل فضایی است که ولی امر مسلمین از جریان انقلابی انتظار دارند.

- خبرگزاری فرس لرستان_ بهنام گودرزی؛ در این جهادی که وجود دارد (جهاد تبیین)، در این جنگ بی امانی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت، ما در کجای این جبهه قرار داریم و حضور داریم ؟ ( مقام معظم رهبری)  نخستین بار نیست که رهبر انقلاب دو کلید واژه جهاد تبیین و امید و نکوهش یاس و ناامیدی در میان مردم را مطرح می نماید.

ایشان در طی چند سال بارها این تعابیر را بکار برده اند که نقط اوج آن را شاید بتوان در بیانیه گام دوم انقلاب که در واقع پیش رانه و نقشه راه انقلاب است به وضوح درک کردی.

  همچنین به تازه گی در بیان کلید واژه امید ایشان صراحتا بیان میدارند که: القاء بی آیندگی، بن بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کارهای بدخواهان نظام است و هر کس مردم را نا امید کند برای دشمن کار میکند ، چه بخواهد و چه نخواهد   آنچه در این تکرار مکررات از جانب ولی امر مسلمین بیش از هر چیز به چشم می آید این نکته است که معظم له با بینش عمیق و موقعیت شناسی که دارند در این برهه حساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیدواژه هایی برای موفقیت

کلیدواژه هایی برای موفقیت