مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 22:272022-06-27بين الملل

اجلاس مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران برگزار می شود


ان شاءالله طی دو هفته آینده اجلاسی را برای مقابله با پدیده گرد و غبار، مسائل مرتبط با آن و پیامدهای زیست محیطی این موضوع در تهران برگزار خواهیم کرد.

- امیرعبداللهیان: ان شاءالله طی دو هفته آینده اجلاسی را برای مقابله با پدیده گرد و غبار، مسائل مرتبط با آن و پیامدهای زیست محیطی این موضوع در تهران برگزار خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه حساسیت و ملاحظات ایران را درباره صهیونیست ها و تحرکات این رژیم در دیدار با چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه به صراحت بیان کردم، گفت: دور جدید گفت وگوها برای رفع تحریم ها با واقع بینی آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه افزود: بارها اعلام کرده ایم که سیاست همسایگی و همسایه محور ایران، توسعه و تعمیق و تحکیم روابط ایران و ترکیه در دستور کار جدی دولت آیت الله رییسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه حساسیت و ملاحظات ایران درباره صهیونیست ها و تحرکات این رژیم را به صراحت در دیدار با چاووش اوغلو بیان کردم، گفت: دور جدید گفت وگوها برای رفع تحریم ها با واقع بینی آمریکا و سه کشور اروپایی به نقطه توافق منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران برگزار می شود

اجلاس مقابله با پدیده گرد و غبار در تهران برگزار می شود