مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:222022-06-27سياسي

در پتروشیمی دهدشت چه خبر است!؟ وقتی رابطه جای ضابطه را می گیرد


رییس مجتمع پتروشیمی دهدشت در دیدار با امام جمعه این شهر با توجه به برخی فشارها جهت استخدام های غیرقانونی در پتروشیمی، خواستار کمک از حجت الاسلام وحدانی فر برای جلوگیری از این استخدام های بدون ضابطه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رییس مجتمع پتروشیمی دهدشت به همراه حراست این مجتمع با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در این دیدار با توجه به ظرفیت های پتروشیمی خواستار لحاظ شدن پیوست های فرهنگی، اجتماعی در این پروژه شد.

امام جمعه دهدشت با توجه به تامین آب این پروژه از فاصله 16 کیلومتری گفت: می شود با کار کارشناسی از پساب دهدشت که فاصله کمتر از 5 کیلومتر است آب آن را تامین کنید.

سیامک حسین پور رییس مجتمع پتروشیمی دهدشت در این دیدار، ظرفیت استخدامی در پتروشیمی را محدود عنوان و تصریح کرد: شرکت پتروپارس باید یاد بگیرد با توصیه و سفارش و ارعاب و تهدید دنبال استخدام کسی نباشد.

رییس مجتمع پتروشیمی دهدشت با توجه به برخی درخواست های خلاف قانون برای به کار گیری در این مجتمع گفت: اگر شعارمان را صداقت گذاشتیم باید با مردم شفاف باشیم و خلاف حرف خود عمل نکنیم، افراد باید توسط اداره کار معرفی شوند و طبق قانون اداره کار باید افرادی که تخصص دارند در بانک اطلاعاتی خود ثبت کنند و به همراه نماینده خود برای تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پتروشیمی دهدشت چه خبر است!؟ وقتی رابطه جای ضابطه را می گیرد

در پتروشیمی دهدشت چه خبر است!؟ وقتی رابطه جای ضابطه را می گیرد