مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:022022-06-27سياسي

رییس کل دادگستری سمنان: مجازات استفاده از انشعاب غیرمجاز بازدارنده باشد


رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه مجازات استفاده از انشعاب های غیرمجاز باید بازدارنده باشد، گفت: وجود گشت های سیار برای حفظ و حراست از تجهیزات و تأسیسات برق بسیار اثرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در دیدار با سیدمحمد حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق این استان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفاه مردم هستیم، اظهار کرد: با توجه به برنامه محور بودن شرکت های برق و آب، انتظار بر این است که مردم همواره از طعم شیرین این خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در موضوعات فرهنگی و بهینه سازی مصرف، باید ضرورت ها را به صورت هنرمندانه و به نیکی به مردم منتقل کنیم، بیان کرد: موضوعات فرهنگ سازی و اقناع سازی، باید با ظرافت های هنری همراه شود تا اطلاع رسانی ها اثرگذاری شایسته تری داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با عنوان اینکه مقوله نظارت را باید در همه فضاها گسترش دهیم، گفت: جلسات هماهنگی که به منظور مدیریت بار در بخش های صنعت و کشاورزی صورت گرفته، اقدامی ارزشمند است و با همکاری مشترکان، مشکلاتی که در حوزه خاموشی های سال قبل حادث شد، قطعاً مدیریت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری سمنان: مجازات استفاده از انشعاب غیرمجاز بازدارنده باشد

رییس کل دادگستری سمنان: مجازات استفاده از انشعاب غیرمجاز بازدارنده باشد