مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:022022-06-27سياسي

تهیه 330 گزارش از سوی پژوهش های مجلس برای نمایندگان


جلسه هیأت امنای مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد و رییس این مرکز گزارشی را به اعضا ارائه کرد که در این گزارش به تهیه 330 گزارش از سوی این مرکز اشاره شده است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلسی شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: جلسه هیأت امنای مرکز پژوهش های مجلس امروز برگزار شد و رییس این مرکز گزارشی را در مورد عملکرد مجموعه تحت امر خود در مدت زمان گذشته از ریاستش ارائه کرد.

وی افزود: آقای نگاهداری در گزارش خود عنوان کرد که در طول این مدت مرکز پژوهش های مجلس 330 گزارش را برای نمایندگان آماده کرده و این مرکز در این مدت پشتیبانی های فکری خوبی را برای نمایندگان داشته است.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: در این گزارش همچنین بر ارتباط گسترده مرکز پژوهش های مجلس با پژوهشکده های مختلف اشاره شده بود که این موضوع هم افزایی بیشتر را به دنبال دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در گزارش ارائه شده همچنین به استفاده از اعضای هیأت علمی و افراد خبره و توانمند در حوزه پژوهش در مرکز پژوهش های مجلس اشاره شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس طبق آیین نامه داخلی مجلس اعضای هیأت رییسه مجلس هیأت امنای مرکز پژوهش های مجلس نیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 330 گزارش از سوی پژوهش های مجلس برای نمایندگان

تهیه 330 گزارش از سوی پژوهش های مجلس برای نمایندگان