مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 19:372022-06-27سياسي

امضا های استیضاح وزیر صمت کاهش یافت، اما نتیجه رسمی فردا اعلام می شود


رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه ای شده به طوریکه این روز های درخواست استیضاح 4 وزیر در هیئت رییسه دریافت شده و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد.

- بر اساس قانون هیئت رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که 34 امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.

بر اساس آنچه از جزییات جلسه این کمیسیون شنیده می شود امضا های وزیر صمت کاهش یافته است، اما درباره اینکه تا چه حد کاهش یافته جنگ روایت های متفاوت وجود دارد.

از یک سو حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن نماینده مردم سنقر در مجلس و همچنین علی جدی نماینده شیروان و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن اعلام داشته اند که این کاهش امضا ها منجر به حد نصاب افتادن امضا ها برای استیضاح شده و این استیضاح فردا اعلام وصول نمی شود.

علی جدی در گفت وگویی اظهار داشت: کمیسیون صنایع در نامه ای به هیات رییسه مجلس اعلام کرد امضا های استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از حد نصاب قانونی افتاده است.

جدی خاطر نشان کرد: توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون صنایع قانع کننده بود لذا تعداد زیادی از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا های استیضاح وزیر صمت کاهش یافت، اما نتیجه رسمی فردا اعلام می شود

امضا های استیضاح وزیر صمت کاهش یافت، اما نتیجه رسمی فردا اعلام می شود