مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 19:122022-06-27ورزشي

بررسی مشکلات و چالش های فنی 24 پروژه دستگاه های دولتی سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از بررسی و احصای مشکلات و چالش های فنی 24 پروژه دستگاه های دولتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای فنی استان سمنان که در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: محوریت جلسه، بررسی و نظارت بر اجرای پروژه هایی است که از محل اعتبارات عمومی دولت تأمین می شوند.

وی اضافه کرد: کمیته نظارت 24 پروژه از دستگاه های دولتی همچون ورزش و جوانان، علوم پزشکی، حوزه راهداری، بهداشت و درمان و نوسازی مدارس را مورد بازدید قرار داد و مشکلات و چالش های فنی را احصا کرد که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: پروژه های عمرانی توسط کمیته نظارت شورای فنی این استان نظارت و رصد می شود.

حمیدی ادامه داد: مشکلات اجرایی موجود در پروژه ها، تک به تک به دستگاه های اجرایی استان سمنان ابلاغ شد تا در جلسات آینده با حضور و گزارش دستگاه های اجرایی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین پروژه مورد بحث امروز، اجرای ساختمان خوابگاه ورزشی در شهر سمنان است، تأکید کرد: این خوابگاه دارای ایرادات جدی بود که مصوب شد، پس از پلمب ساختمان، اصلاحات توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات و چالش های فنی 24 پروژه دستگاه های دولتی سمنان

بررسی مشکلات و چالش های فنی 24 پروژه دستگاه های دولتی سمنان